Testimonijali Kenjic Porodice

Zeljko Kenjić, Srbija

„Moj sin Lav pohađa 12. razred škole Brook Hill. Pohađa Brook Hill od početka onoga što bi bila srednja škola u srpskom sistemu – 10. razreda. Odabrali smo Brook Hill, pre svega zbog Kembridž nastavnog plana i programa i nastave na engleskom jeziku. Značajna prednost je rad u malim grupama sa mogućnošću stalne individualne pažnje prema svakom učeniku. Nakon upisa u školu naša očekivanja nisu samo ispunjena već su i u nekim oblastima premašena. Dobili smo sav potreban, i dodatan, školski pribor, stalno praćenje učenika u savladavanju nastavnog plana i programa, posvećenost u prepoznavanju potencijala i afiniteta učenika i vrlo afirmativnom komunikacijom sa učenicima i roditeljima (putem redovnih, i na zahtev, elektronskih izveštaja , ali i uživo), kroz pomoć i sugestije u izboru predmeta i opterećenja, što je kao rezultat dalo okruženje koje pruža mogućnosti za postizanje punog potencijala učenika. Postoji mnogo izazova u odrastanju i obrazovanju i veoma smo zahvalni što su ih predmetni nastavnici, razredni starešina, savetnik i direktor srednje škole prepoznali. Svi žele da odvoje vreme za to i doprinesu. Kreativni pristup u organizaciji nastave, puno zajedničkog rada sa učenicima, učinili su da početak pandemije i prelazak na potpuno drugačiju organizaciju svakodnevnog života, ma koliko bio težak i bolan bilo za nas u drugim sferama života, protekne potpuno glatko u školi. I dalje su to iste male grupe u kojima postoji dobro radno okruženje, a svi potrebni materijali, zadaci, testovi i rezultati dostupni su u elektronskoj formi. Posebna oblast, koju nikako ne bi trebalo izostaviti a prisutna je u starijim razredima škole, je priprema za Cambridge ispite. Sviđa nam se što je poslednja četvrtina školske godine u potpunosti posvećena tim ispitima. Nakon polaganja nastavnog plana i programa za tekuću nastavnu godinu, vrše se pripremeza probne testove, a zatim se rezultati prenose na njihov uspeh. To je sjajno iskustvo o tome kako izgledaju, kako funkcionišu i kakva je atmosfera na tim ispitima. Na kraju, daju rezultate trenutnih pojedinačnih sposobnosti, koja se koristi kao osnova za profilisanje dodatnog rada na pripremi za stvarne ispite, koja traje dosamih ispita.

 Lav, učenik 12. godine

„Ja sam Lav i pohađam 12. godinu u Brook Hill-u. Sviđa mi se Brook Hill jer nudi Kembridžov nastavni plan i program i male grupe za učenje, koje omogućavaju nastavnicima da se pojedinačno usredsrede na mene kada mi treba pomoć u vezi sagradivom. Nastavnici su vrlo strpljivi i trude se da uvek dobro razumem nastavu i ulažu mnogo napora u pripremu za standardizovane Kembridž ispite i univerzitet, kako kroz pripremne ispite tako i provodeći poslednja 2 do 3 meseca drugog polugođa pomerajući fokus sa radova i njihovih ocenjivanja, na to da osiguraju da dobijem najvišu ocenu koju mogu da postignem. Ono što mi se najviše sviđa je činjenica da mogu da biram sve svoje predmete, što mi omogućava da se usredsredim na ono u čemu sam dobar i čime želim da se bavim u daljem obrazovanju.“

Testimonijali Feik porodice

Petra i Viktor Feik, Češka Republika

„Mi smo porodica Feik, Česi koji privremeno žive u Srbiji. Naš sin pohađa 5. godinu internacionalne škole Brook Hill. Brook Hill smo izabrali na osnovu pozitivnih iskustava i preporuka naših čeških kolega čija su deca pohađala školu nekoliko godina sa velikim zadovoljstvom. Posebno nam se sviđaju individualni pristup, strpljenje i komunikacija škole sa roditeljima. Izbijanjem pandemije Covid škola je brzo započela svoj onlajn program obrazovanja koji je sada odlična alternativa za odstustvo učenika u slučaju bolesti, putovanja u inostranstvo, pogoršanja stanja pandemije ili drugih situacija koje sprečavaju dete da lično pohađa nastavu. Kvalitet i efikasnost onlajn nastave jednaki su visokom nivou tradicionalnog prisustva u učionici. Profesionalan i iskusan pristup omogućio je našem detetu da u potpunosti prihvati engleski jezik i bude u stanju da se izrazi na tom jeziku. Škola je nudila dodatne časove engleskog jezika koji su pomogli brzom usvajanju jezika. Naše dete se do danas seća pozitivnog i ljubaznog pristupa svoje prve učiteljice, gospođice Daniele. Ubrzo nakon početka, naš sin je uspeo da nađe dobre prijatelje i voli da ostane u kontaktu sa njima i van škole. Škola je učinila sjajan posao ne samo da je podržala njegove obrazovne potrebe, već je pomogla i u razvoju njegovih socijalnih veština. Želeli bismo da se zahvalimo svim nastavnicima na pomoći i podršci našem sinu ne samo u njegovim ciljevima učenja, već i u njegovom ličnom razvoju tokom ove 4 godine koliko je bio učenik Brook Hill-a. nternacionalnoj školi Brook Hill želimo najbolje u budućnosti.

Testimonijal Landsberg porodice

Marina i Edgar Landsberg, Letonija

„Zovem se Marina. Majka sam Marksa koja pohađa 9. godinu u internacionalnoj školiBrook Hill. Naša porodica je došla iz Rige u Letoniji. Pre dolaska u Srbiju proveli smo šest godina u Moskvi u Rusiji, gde je Marks počeo da ide u školu. Dve godine je pohađao francusku školu u centralnoj Moskvi.

Kada smo došli u Srbiju, Marks je imao osam godina i nije znao reč na engleskom. Morali smo da izaberemo školu za njega, a Brook Hill smo izabrali iz nekoliko razloga:

– To je internacionalna škola sa Kembridžovim nastavnim planom i programom

– Veličine odeljenja su male individualan pristup se pruža svakom studentu;

– Svidela nam se lokacija škole u zelenilu i tihom okruženju.

Sada Marks pohađa Brook Hill već šest godina i vrlo je zadovoljan svojim školskim životom – tu su profesionalni nastavnici, dobri učenici i jezička barijera je nestala nekoliko meseci nakon što je Marks počelo da pohađa Brook Hill.

Kada je započela pandemija to nije predsavljalo problem školi i učenicima da pređu na model učenja putem interneta i sada mogu da kažem da nema velike razlike na polju kvaliteta nastave između modela učenja na terenu i onlajn učenja. Škola se bavi individualnim potrebama mog sina – pa je bilo moguće preći sa 3. godine na 5. godinu (preskočio je 4. godinu) kada su razredni starešina i Marks osetili da je već dovoljno dobar u engleskom jeziku i da je spreman da pređite u grupu sa njegovim vršnjacima. Nakon toliko godina provedenih u Brook Hillu, sigurni smo da je odabir ove škole najbolji izbor i spremni smo da Marksovog mlađeg brata pošaljemo u Brook Hill kada dođe njegovo vreme za početak školskog života ! :)“

Marks, učenik 9. godine

„Sviđa mi se nekoliko stvari o Brook Hill-u. Mislim da su nastavnici prilično fini i profesionalni i da je uvek prilično zabavno ići u školu delimično zbog njih. Takođe mislim da su svi predmeti vrlo efikasni i da ih je dosta lako naučiti. Posebno uživam u rasporedu, jer su svi časovi odvojeni pauzama od 5 minuta, i svaki školski dan ima2 velike pauze. Sve u svemu, sviđa mi se škola i mislim da je vrlo efikasna u nastavi dok u isto vreme nije dosadna takođe„.

A family photo

    Detalji o detetu:





    Datum rođenja:








    Kontakt informacije:

    Majka







    Otac







    Hobiji i ostala interesovanja deteta

    Moje dete (čekirajte kvadratić ako važe sledeće izjave):

    Može da drži olovku / hemijsku / makazeZna da izbroji do 10 (da izgovori)Ima dobru koordinaciju (hodanje, trčanje, skakanje, penjanje)

    Pravilno drži posuđePrijateljski je nastrojeno prema novim ljudima

    Kako ste čuli za nas?

    InstagramFacebook stranicaGoogle pretragaPreporuka prijatelja / roditeljaDrugo

      Child's details:





      Date of birth:








      Contact:

      Mother







      Father







      My Child's Hobbies and Interests

      My Child (tick the box if it appllies):

      Can hold a pencil/pen/scissiorsKnows numbers to 10 (speaking)Has good coordination (walking, running, hopping, climbing)

      Holds utensils properlyIs friendly towards new people

      How did you hear about us?

      InstagramFacebook PageGoogle SearchRecommendation from a Friend/current/previous ParentOther