Jedan od najvažnijih životnih izazova svakog od nas je pružanje najboljeg mogućeg obrazovanja za našu decu. Podrška koju pružamo na početku njihovog obrazovanja igra važnu ulogu u procesu odrastanja. Ona pomaže našim učenicima da postanu obrazovani, zdravi, uspešni ljudi čije će znanje biti prepoznato i poštovano širom sveta.
Svesni ovih činjenica, grupa nastavnika, sa velikim životnim i pedagoškim iskustvom, 2012. godine osnovala je „Internacionalnu školu Brook Hill“, u Beogradu,sa idejom da deci pruže priliku da steknu najbolji kvalitet obrazovanja koje će ih pripremiti za mnoge izazove u životu.
Vreme koje ulažemo u podučavanje naših učenika vrednostima u koje verujemo služi kao cilj da ove mlade i bistre umove oblikujemo u odgovorne, hrabre, otvoreneljude. Naši učenici nisu samo sposobni za kritičko razmišljanje, već su i moralno odgovorni ljudi. Za nas je to najvažnije putovanje u čovekovom životu i učenicima služimo kao stepenice ka srećnom, uspešnom i ispunjenom životu.
Zamišljamo budućnost u kojoj će se norme tradicionalnih obrazovnih metoda modernizovati u skladu sa potrebama današnjih učenika i koje su lako dostupne. Mi sebe doživljavamo kao revolucionare u ovoj oblasti koji učenicima pružaju inovativan i zaokružen obrazovni pristup kroz mnoštvo zabavnih i zanimljivih predavanja, vannastavnih aktivnosti, izleta i vanškolskih klubova.
Internacionalno, porodično okruženje koje negujemo u Brook Hill-u ponos je i radost naše škole. Svi naši učenici dobro razumeju inkluziju u svim aspektima društva. Mnogo vremena posvećujemo podsticanju tolerancije, poštovanja, porodičnih i moralnih vrednosti, zdrave konkurencije, akademskog napretka i zdravog života. I sve to radimo uz pomoć naših snalažljivih, kreativnih i posvećenih nastavnika.
U ovim vremenima brzog življenja koje pokreće internet u obrazovnoj istoriji naše civilizacije, važnost nastavnikove pažnje i posvećenosti svakom učeniku veća je nego ikad ranije. Mi upravo to pružamo. Naše nastavne metode se uvek razvijaju kroz pažljivo planirani nastavni plan i program, zasnovan na prethodnim rezultatimai individualnim potrebama naših učenika.
Naša odeljenja su ograničene veličine. To omogućava našim nastavnicima da maksimiziraju vreme provedeno sa svakim učenikom i, zauzvrat, maksimiziraju mogućnosti i napredak naših učenika u svim oblastima njihovog socijalnog, emocionalnog i akademskog razvoja. Takođe, povećana pažnja ka svakom učeniku mnogo brže razvija njihovo kritičko razmišljanje i, u kasnijim fazama razvoja, naši učenici će imati naprednu sposobnost ne samo kritičkog razmišljanja već i racionalnog razmišljanja.
Obrazovanje nas povezuje sa pričama i dostignućima dalekih kultura i generacija. Nudi nam skup znanja većeg nego što ga ikada možemo steći sami za jedan život. Zbog toga smo kao obrazovna institucija ponosni na činjenicu da naša škola ima učenike iz više od 20 različitih zemalja. Okupljanje ljudi i razbijanje barijera među njima je ono što je obrazovanje.